Informacions d’inici de curs

Comencem un nou curs amb il·lusió i amb uns quants canvis en el dia a dia de l’escola. Aquests canvis fan referència en primer lloc, al canvi de direcció de l’escola. Degut a la propera jubilació de la Roca, s’ha produït un canvi de l’equip directiu, format a partir d’ara per:

Director: Toni Pérez Ramírez
Cap d’estudis: Anna Massana Faro
Secretària: Montserrat Buqueras Ferré

Un segon canvi ha estat la introducció d’una APP per a fer els pagaments tant de l’escola com dels serveis de l’AMPA. Sobre el seu funcionament ja es va fer una reunió el passat 5 de setembre.

El tercer canvi ha estat la transformació del pati que permetrà un ús més pedagògic, lúdic i menys conflictiu.

I és degut a aquest canvi en el pati que ens ha portar a reestructurar les entrades i sortides dels alumnes tal com fèiem el passat curs, que queden de la següent manera:

ENTRADES:

• Els alumnes de Primària, un cop s’obri la porta a menys dos minuts, es dirigiran sense acompanyant i sense fer fileres però sense corredisses cap a la seva classe on ja estarà el/la mestre/a que toqui per a rebre’ls.
  • Els alumnes d’infantil, acompanyats pel seu familiar, faran el mateix. És a dir, el familiar acompanyarà als nens a la porta exterior de la seva classe. En el cas dels P4, les tutores els rebran davant de la porta d’entrada al costat de P3. Un cop deixat a l’infant, els familiars es dirigiran cap a la sortida.
  • Qualsevol alumne pot entrar indistintament per les dues portes d’accés (reixa blanca – porta pàrquing).
  • Si un pare/mare ha de dir alguna cosa al tutor/a recomanem (per no interrompre el desenvolupament de les classes o deixar als nens sols) l’ús de l’agenda o una nota o anar a secretaria i deixar l’encàrrec.

SORTIDES:

• Els alumnes d’infantil i de 1r seran acompanyats pel mestre/a que toqui fins a la filera de la pista on els pares els podran recollir.
  • Els alumnes de 2n seran acompanyats fins a la reixa blanca i entregats als pares.
  • A partir de 3r els alumnes podran marxar sols.

Tot el claustre us desitja un bon inici de curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *