Eleccions al Consell Escolar (2021)

El Consell escolar és l’espai de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. A les escoles hi tenen representació diferents sectors:

• Un sector format per: director/a, cap d’estudis, secretari/a, un/a representant de l’Ajuntament, un/a representant del sector del personal d’administració i serveis (PAS) i un/a representant del sector de l’AMPA.
  • Un sector del professorat.
  • Un sector dels pares, mares, tutors/es legals.

Les decisions que es prenen al consell escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació de les famílies en les eleccions al consell escolar és tan important. La seva participació vol dir, també, fer una tasca de representació. Això significa que, com a membres del consell, la seva participació no és a títol individual sinó en representació de totes les famílies, donant veu a les seves peticions, preocupacions i iniciatives.

A continuació us informem de les dates a tenir en compte per les pròximes eleccions al consell escolar:

• Dia 16 de novembre a les 16:30 h finalitza el termini per presentar candidatura dels diferents sectors (pares, mares, tutors/es legals, professorat i personal d’administració i serveis).
  • Dia 18 de novembre la mesa electoral validarà les candidatures de cada un dels sectors.
  • Dia 19 de novembre publicació de les candidatures.
  • Dia 24 de novembre votacions:
      • Sector professorat de les 11 h a les 11:30 h a la sala de mestres de l’escola.
        Cada persona que formi part del cens podrà votar un màxim de tres candidats o candidates.
      • Sector del personal d’administració i serveis (PAS) de les 11 h a les 11:30 h a la sala de mestres de l’escola.
        Cada persona que formi part del cens podrà votar un màxim d’un candidat o candidata.
      • Sector pares, mares, tutors/es legals de les 16 h a les 19 h a la sala de mestres de l’escola. Porta d’accés reixa blanca.
  • Dia 25 de novembre publicació dels resultats (en el cas de no haver-hi cap reclamació).
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres: fins al 20 de desembre de 2021.

Cal recordar:

• Es prendran les mesures necessàries per garantir la votació dels diferents sectors: ús de mascareta, distància, ventilació i utilització de gel hidroalcohòlic.
  • El consell escolar de l’escola és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
  • Per poder ser candidat o candidata de cada un dels sectors cal emplenar el formulari que trobareu a la secretaria de l’escola.

Gràcies per la vostra col·laboració.