Celebrem la pau a l’escola

El dimarts dia 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP). A les 3 de la tarda vam fer un acte conjunt amb tot l’alumnat de l’escola obert a les famílies. Vam comptar amb la presència de la regidora d’educació del poble, la presidenta de l’AFA i el jutge de pau del municipi.

Aquest any hem fet un treball sobre l’ús de les noves tecnologies i els seus efectes positius i negatius envers les persones. Des de l’àrea de cultures del món -a primària- i les tutories -a infantil- han fet reflexionar a l’alumnat mitjançant dos contes: Desconnectats, per l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial, i On/Off, per l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior. Des de l’escola ens hem centrat en les relacions personals que no hem de deixar de cultivar pel mal ús o l’ús abusiu de les pantalles. Per tant, com a societat tenim un gran repte comú, educar als nens i a les nenes amb l’ús racional de les noves tecnologies.

Voldríem agrair a totes les persones assistents a l’acte la seva presència i, a l’esforç de mestres i alumnes.

A continuació teniu un vídeo del ball conjunt que representa aquest treball, i també podeu veure un recull de fotos de l’acte clicant aquí.