Com funciona el Classroom?

Aquest curs 2020-21 introduïm a les aules de primària una nova eina de treball digital que creiem que ens serà molt útil: el Classroom.

Classroom ofereix un conjunt d’eines i serveis a Internet que permeten el treball col·laboratiu i la comunicació entre mestres/alumnes i que proporcionen un gran potencial als centres educatius per al treball acadèmic amb l’alumnat.
Classroom és una estructura de Google Apps for Education, que proporciona eines de productivitat gratuïtes com Gmail (correu electrònic), Drive (emmagatzematge al núvol) i Documents (creació de documents en línia).

A partir d’aquest curs, els alumnes de primària podran accedir a Classroom, que serà gestionat pels mestres de cada nivell.

Us deixem un vídeo informatiu per a saber fer funcionar les característiques principals d’aquesta eina (cliqueu sobre la imatge).