Celebrem la castanyada

El divendres dia 29 d’octubre de les 15 h a les 16:30 h celebrem la castanyada a l’escola. Tot l’alumnat de l’escola sortirà al pati i, amb el seu grup de classe, cridaran els castanyers i castanyeres de 6è d’educació primària perquè ens acompanyin i ensenyin a ballar una cançó preparada per l’ocasió.

A continuació l’alumnat de 6è repartiran les castanyes cuites a tot l’alumnat de l’escola que es podran menjar asseguts amb el seu grup classe al pati. Finalitzarem la celebració jugant cada grup a la zona establerta del pati.

Aquest any el Claustre de mestres ha valorat no fer els panellets a l’escola per evitar riscos innecessaris. El nen o nena que vulgui pot portar algun panellet de casa per menjar en el moment de la celebració.

Aprofitem per recordar-vos que el dilluns dia 1 de novembre és festiu.

Gràcies per la vostra col·laboració i que passeu una bona castanyada.

Foto: la castanyera ja ha arribat a l’escola,
amb un cistell ben ple de castanyes per torrar.

Si cliqueu aquí podreu veure totes les fotos de la castanyada (us haureu d’identificar amb el vostre usuari de l’escola xxx@escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).