Canvis en la difusió d’imatges

Benvolgudes famílies,
A l’escola ens hem iniciat a les xarxes socials i hem creat un compte del centre a la xarxa Instagram. Serà un espai de difusió de l’activitat escolar. Hi trobareu petites pinzellades del que anem fent a l’escola, però no hi apareixeran imatges on s’identifiqui la cara de l’alumnat.
Aquest nou espai no substitueix els canals informatius habituals com el Telegram o la pàgina web, o el contacte amb els tutors i tutores mitjançant l’agenda escolar o el correu electrònic. A través d’Instagram no s’atendran consultes ni tampoc serà una forma de contacte.
Esperem que aquesta nova eina de comunicació sigui útil per donar a conèixer el que fem a l’escola del nostre poble. El nostre usuari és @escolademontbrio i podeu accedir-hi a instagram.com/escolademontbrio

D’altra banda, també us comuniquem que hem fet un pas més per augmentar la privacitat i protecció de les imatges dels vostres fills i filles. A partir d’ara les imatges de les activitats, on es pugui apreciar clarament la cara dels infants, es penjaran a la pàgina web del centre amb restricció d’accés. Caldrà identificar-se amb l’usuari i contrasenya del vostre fill/a (el mateix del Classroom, que acaba amb @escolamontbrio.cat).
Us demanem que en feu un ús estrictament personal i no les compartiu en cap altra xarxa social o espai públic.

Us animem a anar consultant periòdicament el web de l’escola, i podeu clicar a l’espai del curs del vostre fill/a. Recordeu l’adreça: escolamontbrio.cat

Esperem que tots aquests canvis ajudin a millorar la difusió del que fem en el dia a dia de l’escola.

Gràcies per la vostra atenció.