Campanya solidària amb Ucraïna

ACTUALITZACIÓ:
Consulta aquí l’àlbum de fotos de l’acte.
(t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).

A causa de les conseqüències originades per la guerra que en aquest moment està patint la població civil d’Ucraïna, l’escola durà a terme una acció solidària per recaptar diners que ingressarem al Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.

El dilluns dia 28 de març de les quatre a dos quarts de cinc de la tarda (16 a 16.30h) farem un berenar solidari amb l’alumnat de la nostra escola de pa amb oli de les nostres oliveres i xocolata. Per tant, demanem que cada nen i nena porti la seva carmanyola buida per utilitzar com a recipient per posar el berenar i així, no generar residus.

Durant aquesta setmana l’alumnat serà informat de la campanya solidària i rebrà un sobre Kraft per poder portar el donatiu que creieu convenient, de forma voluntària. Del 28 de març a l’1 d’abril hi haurà una urna al vestíbul de la nostra escola per poder fer un donatiu obert a totes aquelles persones que ho creguin convenient.

Tots els nens i les nenes rebran el berenar, independentment del donatiu que facin.

Agraïm la col·laboració de la Cooperativa de Montbrió.

Amplia cartell.