Últims dies plens d’activitats

Ja s’ha acabat el curs. Aquests darrers dies han estat plens d’activitats variades. Hem fet:

• Gimcana sobre Roald Dahl. Després d’haver llegit durant aquest curs obres d’aquest escriptor i d’haver conegut part de la seva vida i trajectòria tant personal com professional, posem la cirereta al nostre pla lector (PLEC) amb una llibre-gimcana organitzada per Cuentropia. Hem gaudit buscant llibres i desxifrant les pistes per aconseguir nous coneixements i curiositats.
  • Jornada d’escacs a l’escola. Per tercer any consecutiu, ens trobem tots junts per jugar unes partides d’escacs amb alumnat d’altres classes i viure l’emoció d’un gran acte escaquístic.
  • Gimcana preparada per l’alumnat de cicle superior. L’alumnat de 5è i 6è ha preparat una gimcana cooperativa per a la resta d’alumnat de l’escola. A l’Hort del Baldrich hem tingut 13 proves que hem superat per aconseguir desxifrar el missatge secret: Visca Montbrió!
  • Festival Got Talent i comiat de l’alumnat de 6è. Cada classe ens ha preparat un ball o espectacle per a la resta d’alumnes i mestres de l’escola. Hem passat un matí ben entretingut a l’ombra dels pins de l’Hort del Baldrich, que hem acabat amb el comiat a l’alumnat de 6è. Us trobarem a faltar!
    Per finalitzar la jornada, l’AFA ens ha convidat a un gelat per a tothom. Moltes gràcies!

Cliqueu per veure les fotos que vulgueu:

Recordem que, com sempre, per accedir a veure les fotos cal identificar-se amb l’usuari i contrasenya de l’alumnat (@escolamontbrio.cat). Aquesta és una mesura per a protegir la privacitat de les imatges. També recordem que les imatges que us compartim son per a ús privat i que no poden ser difoses públicament en cap xarxa social. Gràcies per la vostra col·laboració.