Per dijous gras, anem d’excursió!

El dijous gras és, tradicionalment, la data d’inici del Carnaval. És una diada de sortir a menjar fora, d’afartar-se de coca de llardons, botifarra d’ou… i altres menges.

Nosaltres ho hem celebrat de diferents formes:

• L’alumnat d’educació infantil ha anat a berenar a l’hort del Baldrich. Alguns alumnes, i seguint la tradició de dijous gras, han menjat coca de llardons i coca d’ou.
  • Els xiquets i xiquetes de cicle inicial han descobert com es rentava antigament als rentadors de Sant Antoni i han visitat l’Horta Florida, on han valorat la importància de les aigües termals a les Termes. Per acabar, han dinat al poliesportiu gaudint d’una estona plegats.
  • L’alumnat de cicle mitjà ha descobert l’entorn natural del nostre poble i els seus camins senyalitzats, tot fent una caminada fins a Riudecanyes. Allí han fet una gimcana pels carrers del seu nucli antic, on han après curiositats com ara que tenen carrers amb el nom de tots els dies de la setmana excepte el dijous. Voleu saber perquè? Pregunteu-ho als alumnes de 3r i 4t! S’ho han passat molt bé i han arribat ben cansats.
  • Els més grans de l’escola, de cicle superior, han gaudit d’una sortida visitant les instal.lacions de Mel Dolz. L’Eduard els ha explicat la importància de les abelles, el món de l’apicultura, el procés d’elaboració de la mel entre moltes altres coses. Gràcies a aquesta explicació, l’alumnat ha pogut contrastar tot l’investigat a l’aula prèviament sobre aquest món tan espectacular. Han finalitzat el dia dinant al poliesportiu municipal.

Ha estat una jornada de convivència fora de l’aula on tots plegats ens ho hem passat molt bé.

Cliqueu a sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos de les activitats.