Jornada “Mou-te 2021”

Com ja és tradició a la nostra escola, a finals de curs fem la jornada Mou-te, on tota l’escola ens desplacem fins al poliesportiu municipal i realitzem diferents jocs i activitats esportives, enguany adaptada a la situació de pandèmia.

En aquesta ocasió, abans d’arribar al poliesportiu, els alumnes de cicle inicial han visitat l’església per conèixer l’orgue de la mà d’en Pep Borràs, organista de la parròquia, i del mossèn Amador Canaldas.

Els alumnes de cicle mitjà han treballat els dos campanars del poble: el de l’església de Sant Pere, on han pujat, i el del convent del Carme, que han vist des de fora, de la mà de la Carmina Blay, alcaldessa i regidora de patrimoni, i de la Carme Puyol, arxivera municipal.

Els alumnes de cicle superior han visitat l’hort de Cal Pelegrí, una bonica pineda a tocar del poble.

Els alumnes d’educació infantil han gaudit d’un bonic matí de jocs i activitats al poliesportiu.

Tot l’alumnat ha participat de la jornada de bitlles catalanes, amb un guanyador per cada classe. Any rere any l’alumnat va aprenent-ne i agafant pràctica.

Aquí podeu veure les fotos:

Tots hem arribat ben cansats i contents a l’escola en acabar la jornada.