IX Jocs Olímpics Escolars a Montbrió

Aquest dissabte 18 de maig ha tingut lloc a Montbrió els IX Jocs Olímpics Escolars.

De bon matí ha sortit la flama olímpica des de la plaça de la Vila fins al pavelló poliesportiu, per a donar inici als jocs. Durant tot el matí els alumnes de l’escola i de la llar d’infants que han volgut, han participat en les diferents proves i activitats que s’havien organitzat: salts de llargada, curses, curses d’obstacles, esports d’equip, llançaments, bitlles catalanes, etc. I per acabar, una sessió de ball per a tothom.
Tots els participants s’han endut la medalla i el diploma commemoratiu. Agraïm a l’alumnat de 6è que ha col·laborat fent de monitors durant tota la jornada.

Ha estat possible gràcies a la participació de l’AMPA, l’Ajuntament i la Llar d’Infants.

Clica a sobre la imatge per veure tot l’àlbum de fotos.