Hem celebrat la Castanyada

El darrer dia d’octubre, com marca la tradició, vam celebrar la Castanyada a l’escola, tot i que amb una mica més calor de l’habitual.

El dimecres vam fer de cuiners: vam fer els panellets! Vam treballar la recepta, anotar els ingredients, preparar la massa, fer les boles, decorar-los… Cada classe va fer la seva safata. I després ens els van coure al forn Art i Pa, a qui donem les gràcies.

El divendres vam celebrar la castanyada: unes castanyeres -i algun castanyer- molt especials, i que s’assemblaven molt a l’alumnat de 6è, ens van ensenyar el ball de la castanyada i després ens van repartir les castanyes torrades. Mmmm… que bones que estaven! Vam acabar la festa tot jugant i ballant a la pista.

Quina tarda més divertida que vam passar!

Veure fotos de l’elaboració dels panellets Veure fotos de la festa de la Castanyada