Entre castanyes i panellets

Un any més hem celebrat la castanyada a l’escola.

El dilluns al matí, tot l’alumnat de l’escola vam fer panellets. Farina d’ametlla, sucre, patata bullida, ou, pela de llimona i amb molt d’amor els vam amassar. Volem agraïr al forn Art i pa que ens els posés al seu forn. Que bons ens van quedar!

Dimarts, dia 31, a la tarda vam celebrar la castanyada tots plegats a pati de l’escola. Les castanyeres i castanyers de sisè, després de ballar amb molt de ritme, van repartir les castanyes per tothom. Plegats vam degustar castanyes i panellets.

Alegria, disbauxa, il·lusió, ball, castanyes, panellets, festa, xerinola i gresca van arrodonir l’última tarda d’octubre. Bona castanyada!

Clica per veure les fotos de l’elaboració dels panellets Clica per veure les fotos de la festa de la castanyada