Celebrem Sant Jordi

La diada de Sant Jordi va ser especial a la nostra escola. Al matí vam conèixer un il·lustrador de contes, el Marc Sardà, que ens va ensenyar algunes de les seves obres i ens va explicar com és la feina de posar dibuixos als llibres. Després ens va regalar un punt de llibre molt especial, que vam poder pintar. També vam gaudir de la representació teatral del Jordi Francesch Rom, pare d’alumnes de l’escola, que va teatralitzar-nos alguns contes i va fer un petit taller d’expressió pels alumnes més grans.
Els alumnes d’infantil van fer un taller manual d’on en va sortir una rosa ben xula. I els alumnes de primària no es van perdre la visita a la parada de llibres i roses de la plaça, que com cada any munten des del grup de colònies.

A la tarda vam fer una activitat d’escriptura de diferents tipologies textuals i un posterior taller de lectura en veu alta amb els alumnes d’infantil com a espectadors.

Durant la resta de la setmana encara hem fet algunes activitats més, com la ja tradicional visita a la biblioteca municipal on la Mercè, la bibliotecària, ens explica un bonic conte, diferent per cada curs.
Els alumnes de 3r hem anat a la Llar d’Infants per llegir i explicar contes als alumnes de P2 i compartir una estona de joc. Volem agraïr a l’Ajuntament que hi col·laborés amb l’esmorzar.
Els alumnes d’infantil hem fet la nostra paradeta de llibres de Sant Jordi a la sala de psicomotricitat de l’escola, i hem llegit moltíssims llibres.
I durant tota la setmana heu pogut visitar l’exposició de treballs manuals (manualitats, textos, dibuixos…) relacionats amb la diada de Sant Jordi que heu fet a casa conjuntament els infants amb els pares i mares. Hi havia obres realment impressionants.

Clica per veure les fotos:
> Diada de Sant Jordi a l’escola.
> Visita a la biblioteca municipal.
> Visita a la Llar d’Infants (alumnes de 3r).
> Paradeta de llibres de Sant Jordi (alumnes d’educació infantil).