Celebrem la diada de Sant Jordi

Enguany, com sempre, vam celebrar la diada de Sant Jordi a la nostra escola. A la tarda vam celebrar el certamen literari dels Jocs Florals, on representants de cada curs ens ensenyaven i llegien les seves creacions. Prèviament, al matí, cada classe s’ho havia preparat i escollit les millors obres. Els alumnes de primària no es van perdre la visita a la parada de llibres i roses de la plaça, que com cada any munten des del grup de colònies.

Durant la resta de la setmana encara vam fer algunes activitats més, com la ja tradicional visita a la biblioteca municipal on la Mercè, la bibliotecària, ens explica un bonic conte, diferent per cada curs, enguany amb alguna sorpresa i novetat.
Els alumnes de 3r vam anar a la Llar d’Infants per llegir i explicar contes als alumnes de P2 i compartir una estona de joc. Volem agraïr a l’Ajuntament que hi col·laborés amb l’esmorzar.
Els alumnes d’infantil vam fer la nostra paradeta de llibres de Sant Jordi a l’escola, per gaudir de la lectura en silenci.
I durant tota la setmana vau poder visitar l’exposició de treballs manuals (manualitats, textos, dibuixos…) relacionats amb la diada de Sant Jordi que vau fer a casa conjuntament els infants amb els pares i mares. Gràcies a tots els que hi vau participar.
Finalment, uns dies després vam pintar, entre tot l’alumnat del centre, un mural per penjar a l’entrada del pati.

Clica per veure les fotos:
> Jocs Florals.
Visita a la biblioteca municipal.
Llegim contes a la Llar d’Infants (alumnes de 3r).
Paradeta de llibres de Sant Jordi (alumnes d’educació infantil).
> Pintem un mural a l’entrada del pati.