Celebrem el ‘Mou-te’ 2023

Aquest darrer divendres de maig, tot l’alumnat de l’escola ha participat de la tradicional jornada del Mou-te, un dia dedicat al joc i l’activitat física a l’aire lliure.

Ens hem desplaçat a peu fins al poliesportiu de Montbrió i durant tot el dia, per cicles, hem realitzat diferents activitats lúdiques i esportives amb el joc com a eix central. L’activitat estrella de la jornada, com sempre, ha estat el torneig de bitlles catalanes. Alguns alumnes hi tenen força traça! Volem agraïr a la Montse Buqueras, mestra jubilada de l’escola, que ens hi hagi acompanyat i sigui possible que, un any més, puguem endinsar-nos en aquest esport.

L’alumnat de cicle inicial ha visitat l’orgue de l’església abans de desplaçar-se cap al poliesportiu. Els xiquets i xiquetes de cicle mitjà ha començat el dia amb un circuit de jocs tradicionals a l’hort del Baldrich. I, en canvi, l’alumnat de cicle superior, han passat per la Capelleta on han fet diferents jocs i activitats al parc. Els alumnes d’educació infantil s’han desplaçat directament al poliesportiu.

A la tarda, abans de tornar a l’escola hem lliurat els diplomes a l’alumnat de cicle mitjà i superior que ha participat en la 41a Olimpíada Escolar Reus 2023. Enhorabona i gràcies per representar l’escola.

En la tornada, cada alumne d’infantil ha anat acompanyat per un alumne de cicle mitjà o superior. Ha estat un dia molt bonic i tots hem acabat força cansats.

Clica per veure les fotos: