Programa del festival de Nadal

A continuació volem informar dels aspectes a tenir en compte pel bon funcionament del festival de Nadal que durem a terme dimarts 19 de desembre.

– Entrada lliure.
– Accés al pavelló municipal per la zona de l’aparcament municipal.
– Els grups B i i3 actuaran al matí, i els grups A actuaran a la tarda.

Recordem que…

– L’alumnat estarà assegut a la seva cadira amb els mestres que l’acompanyen. Demanem que no accediu dins de l’espai reservat per l’alumnat.
– L’escola vetlla pels drets d’imatge de tot l’alumnat, nosaltres no ens fem responsables de l’ús particular que feu les famílies de les imatges o vídeos que podeu enregistrar.
– L’espectacle serà enregistrat i penjat a la pàgina web de l’escola.
– Demanem que no us aixequeu de la vostra cadira durant l’estona que dura l’espectacle, només en el cas que sigui un motiu justificat.
La porta de sortida serà la mateixa que la d’entrada.

Podeu consultar el programa, que ha dissenyat l’alumnat de 4t:

Matí
Grups B i i3
Obertura de portes a les 9.15 h
Tarda
Grups A
Obertura de portes a les 15.15 h
Obre en una pàgina nova
el programa del matí
Obre en una pàgina nova
el programa de la tarda

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *