Com veure les fotos des de la web?

Benvolgudes famílies,
Per a veure els àlbums de fotos que pengem a la pàgina web cal identificar-se, ja que per augmentar la privacitat i protecció de les imatges dels vostres fills i filles, les fotos estan penjades amb restricció d’accés. Us recordem que tan sols es pot fer un ús personal d’aquestes fotos i que no es poden compartir en cap xarxa social o espai públic.

Com hi accedeixo?

Cada classe genera un recull de fotos durant el curs, amb accés només per les famílies de la classe (disponible tan sols durant el curs vigent, i que en començar el curs següent deixaran de ser accessibles).

>>>

D’altra banda, per les activitats generals de l’escola, en consultar un article a la pàgina web cliquem sobre l’enllaç per veure més fotos.

En ambdós casos demana un usuari i contrasenya. Cal posar-hi l’usuari del vostre fill/a (el mateix del Classroom, que acaba amb @escolamontbrio.cat). Si es te més d’un fill a l’escola, a cada classe cal posar l’usuari del fill d’aquell curs.

En cas que ja tinguéssim obert prèviament el nostre correu electrònic o altres pàgines amb un altre usuari (per exemple: el nostre gmail personal), ens sortirà un missatge com aquest i caldrà que cliquem a sobre del nostre correu per canviar d’usuari i poder introduir el d’ @escolamontbrio.cat

IMPORTANT: No cliqueu a “sol·licita accés” ja que no rebreu resposta. Només es pot accedir amb l’usuari proporcionat per l’escola.

Us animem a anar consultant periòdicament el web de l’escola, i podeu clicar a l’espai del curs del vostre fill/a, amb els botons de l’esquerra. Recordeu l’adreça: escolamontbrio.cat