Origami per la Marató de TV3

Sabies que hi ha una antiga llegenda japonesa, “Senbazuru”, que diu que a qualsevol persona que faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig?
Les mil grues d’origami (papiroflexia en japonès) es van convertir en un símbol de la pau a causa de la història de Sadako Sasaki (1943-1955), una nena japonesa que va desitjar curar-se de la seva malaltia produïda per la radiació de la bomba atòmica que va caure damunt Hiroshima. [continua llegint la història]

Recollint l’esperit d’aquesta història, la Fundació MGC ha creat la iniciativa “1 origami 1 euro“, amb la finalitat de compartir aquest desig solidari amb tota la societat, i donarà a la Marató de TV3 1 euro per cada origami recollit. Enguany la Marató va destinada a la investigació científica per la covid-19.

Al web 1origami1euro.org tens més informació de la iniciativa. També pots consultar la circular enviada a totes les famílies de l’escola.

Us animem a tots i totes a fer grues de paper en família aquests dies de pont i a portar-les a l’escola com a màxim el dimecres 9 de desembre.

Aquí ens expliquen com les podem fer: