Natural Science

La implementació del projecte PILE (Pla Integrat de Llengües Estrangeres) té com a finalitat millorar la competència dels alumnes en llengua estrangera, afavorint el seu creixement acadèmic, i capacitant-lo així per interactuar amb el món en diverses llengües. És per això que durant aquest trimestre, els alumnes de tercer de primària han treballat els animals mamífers i els ocells. Per tal de conèixer i aprendre les característiques d’aquests tipus d’animals, hem dut a terme tot tipus d’activitats: readings, listenings, jocs comunicatius, cançons, exercicis… El nostre objectiu ha estat clar des del principi: ensenyar continguts de ciències naturals bo i emprant la llengua anglesa com a vehicle de comunicació. A continuació, podeu veure una mostra d’una de les activitats implementades a l’aula: El nostre petit llibre sobre els mamífers.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *