Participem a les xerrades TED Ed Club

Aquest dimecres 14 de juny, l’alumnat de 4t i 6è ha assistit a les xerrades TED Ed Club al Casal Riudomenc, on alguns alumnes de la nostra escola i també d’altres centres han realitzat les seves presentacions orals. Pel que fa a l’alumnat del nostre centre, els grups de 4t ho han fet en català i els de 6è en anglès. Tots plegats hem assistit a l’acte i hem gaudit de totes les exposicions. Aquesta activitat està organitzada pel Servei Educatiu del Baix Camp, del Departament d’Educació de la Generalitat.

Aquest és un projecte educatiu internacional que es fonamenta en el lema ideas worth spreading; o sigui, idees que valen la pena difondre! Es tracta de preparar una presentació oral en llengua catalana o anglesa, en petits grups i sobre un tema donat, que després exposaran davant de públic.
Durant els mesos de maig i juny l’alumnat ho ha estat preparant. I, pel que fa als alumnes de 4t, han fet una selecció prèvia a l’escola per a escollir els 3 grups que ho presentarien a Riudoms.

Enguany, la temàtica anava al voltant de la pregunta ‘Què necessitem per…?‘ i cada grup ha plantejat un enfocament diferent:

What do we need to have a healthy lifestyle?
What do we need to live in a better world?
What do we need to be happy?
Què necessitem per estalviar aigua al nostre planeta?
Què necessitem per salvar l’aigua?
Què necessitem per què tothom tingui aigua neta i potable?

Agraïm a l’Ajuntament de Montbrió del Camp la seva col·laboració assumint el cost total de l’autobús per a desplaçar-nos fins a Riudoms.

Clica per veure les fotos:

I aquí teniu els vídeos de les xerrades:

Presentacions en anglès Presentacions en català

També podeu veure les presentacions de la resta de centres de la nostra comarca.