Visitem la planta de residus de Botarell

L’alumnat de 3r i 4t hem visitat la planta de tractament de residus de Botarell. Hem après en quin contenidor cal dipositar cada tipus de residu i també quines coses cal portar a la deixalleria, i el  perquè cal fer-ho.

També hem visitat amb un trenet l’interior de les dues plantes que hi ha: la de tractament del rebuig (fracció resta, el que va al contenidor gris) i la de tractament de la fracció orgànica (el que llencem al contenidor marró). Hem vist tot el procés que segueixen els residus i hem après que de la matèria orgànica se’n produeix gas i finalment electricitat, i també compost que podem fer servir d’adob.

Ens hi hem desplaçat a peu tot fent una bonica excursió des de Montbrió. Hem esmorzat a la riera i hem dinat a la zona esportiva de Botarell. Llàstima que no hem pogut acabar l’excursió fent la tornada altre cop cap a Montbrió.

Cliqueu aquí per veure tot l’àlbum de fotos (us haureu d’identificar amb el vostre usuari de l’escola xxx@escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).