Participem a la VII trobada escolar d’escacs

El dimecres 17 d’abril, l’Escola Alberich i Casas de Reus va acollir la VII trobada escolar d’escacs del Baix Camp, en la qual hi van participar 200 alumnes de tercer de primària de 7 escoles de la nostra comarca.

Aquesta activitat té l’objectiu que els infants comparteixin una bona estona amb alumnes d’altres escoles a través del joc dels escacs, un joc que les escoles utilitzen dins l’horari lectiu com a eina educativa. I és que amb els escacs s’aprèn a raonar, tenir paciència, empatitzar amb els altres, planificar, respectar… fins i tot poden ser útils per millorar molts aspectes matemàtics i també de comprensió lectora, entre d’altres. I tot això, en un ambient molt lúdic.

Les trobades entre alumnes de diferents centres són una bona manera de socialitzar i posar en valor tot el que es treballa amb els escacs als centres educatius.

Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Reus, que ens va donar fruita per esmorzar, i la Federació Catalana d’Escacs.

L’alumnat de 3r de la nostra escola hi va participar. En acabar, van poder jugar una estona al parc del trenet, a tocar del Santuari de Misericòrdia de Reus. S’ho van passar molt bé durant tot el matí!

Clica a sobre la imatge per veure tot l’àlbum de fotos de l’activitat.