Anem a la llar d’infants

En el marc de les activitats de Sant Jordi, l’alumnat de 3r hem visitat la llar d’infants municipal de Montbrió, on hem fet de padrins lectors dels infants de 2 anys.

Repartits pel pati, hem llegit i explicat contes als infants i hem jugat i compartit el pati amb ells. Després ens han convidat a esmorzar. Ha estat una activitat molt divertida i on tots hem tret el millor de nosaltres. Donem les gràcies a l’equip docent de la llar.

Després aprofitarem aquesta experiència per fer un treball d’escriptura a l’aula.

Clica a sobre de la imatge per veure l’àlbum de fotos de l’activitat (recorda que t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).