CI: del 23 de març al 3 d’abril

A més a més de les activitats plantejades durant la setmana passada (enllaç) i tenint en compte les circumstàncies en les quals ens trobem, des de l’equip de mestres que participa en el curs us concretem la següent proposta d’activitats.

Si teniu qualsevol consulta, ens la podeu fer arribar mitjançant el correu electrònic a l’adreça de l’escola (c5005090@xtec.cat)

NOTA: Hem plantejat les activitats fins a la tornada de Vacances de Setmana Santa.

ACTIVITATS PLANTEJADES:

Llengua:

• Llegir algun conte, fer un dibuix i escriure tres o quatre frases vigilant l’ortografia.
  • Fer el dibuix d’algun invent i explicar com funciona i per a que serveix.
  • Escriure missatges per als nens de la classe i la mestra ( ens els donarem i llegirem en tornar a l’ escola).
  • Copiar la lletra d’alguna cançó que els agradi.

Matemàtiques:

• Acabar el quadern de càlcul i lector.
  • Escriure sèries de nombres de 2 en 2, de 3 en 3, de 5 en 5.
    • CI 1r nombres fins al 100.
    • CI 2n nombres fins a 1000

Castellà

• Acabar la unitat del quadern de les criatures fantàstiques i mitològiques.
  • Fer un dibuix de la criatura fantàstica o mitològica que més els agradi i explicar breument perquè l’han escollit.
  • Explicar alguna activitat (4 o 5 frases) que hagin fet o que faran durant aquests dies i fer un dibuix o enganxar una fotografia.
  • En aquest enllaç trobareu activitats de llengua castellana on poder continuar reforçant i treballant alguns dels continguts de l’àrea:

Anglès:

Altres recursos online: