PASSEIG DE PRIMAVERA
27/03/26Per tal de celebrar el darrer dia del trimestre, avui tot l’alumnat de l’escola hem anat a passejar per l’entorn de l’escola per gaudir plegats de la naturalesa que ens envolta.
Ens ha agradat molt!
Per tal de celebrar el darrer dia del trimestre, avui tot l’alumnat de l’escola hem anat a passejar per l’entorn de l’escola per gaudir plegats de la naturalesa que ens envolta.
Ens ha agradat molt!
Ahir dijous, tota l’escola va elaborar, per aules, la seva mona de Pasqua.
Ens hom vam passar genial!
Al llarg d’aquesta setmana, tot l’alumnat de l’escola ha plantat hortalisses de temporada a l’hort de l’escola que es troba al pati.
Volem aprofitar per donar les gràcies a totes les famílies que han col·laborat en fer possible el nou hort de l’escola.
Moltes gràcies!
El passat dilluns 23 de març, l’alumnat de CM va anar a Lleida en tren per tal de veure l’audició “Danses del món” que es va dur a terme a l’Auditori Enric Granados.
Ens va agradar molt!
Amb motiu de la Fira del somni de Balaguer, avui a l’escola els padrins i padrines de la Llar de jubilats Sant Roc han vingut a l’escola per fer una activitat conjunta amb els alumnes de cicle inicial.
Hem pintat làmines amb dibuixos del nostre poble plegats.
Hem gaudit molt de l’activitat i de compartir aquesta estona amb els padrins i padrines.
Aquest curs els projecte d’escola gira entorn de les costums i tradicions del nostre poble.
A cicle inicial ens centrarem en els gegants de Vilanova, en Bru i la Llum, i aquest matí hem anat a l’ajuntament per poder-los observar en directe. Els infants de cicle mitjà també hi han anat per poder-los veure.
Ens ha agradat molt!
Avui els infants de cicle mitjà hem anat a la llar dels jubilats a fer entrevistes als padrins i padrines del poble.
Ha estat una experiència intergeneracional molt enriquidora ja que hem treballat l’entrevista i a més, hem investigat les tradicions del nostre poble.
Hem après moltíssim dels més grans!
Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Matías ens ha presentat la manualitat de “Pop it casero” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Ahir a la tarda, a l’aula de cicle inicial ens van venir a explicar un conte sobre la vida d’una nena Saharaui: “Maimuna”.
Després d’escoltar el conte vam fer una activitat de land art que ens va encantar.
Avui, l’alumnat de Cicle Superior hem rebut la visita del Jordi Cotonat, antic alumne de la nostra escola que ha dut a terme un treball d’investigació i recollida de dades històriques sobre el nostre poble.
Ens ha agradat molt conèixer la història del nostre poble. Moltes gràcies Jordi!