ENTREVISTEM A L’ALCALDE

El divendres 17 d’abril, els alumnes de Cicle Superior de l’Escola Mestral vam anar a l’Ajuntament a entrevistar a l’alcalde de Vilanova de la Barca. El Sr Albert Solsona.

Vam anar a les 10:00h i vam tornar a les 11:30h. Quan vam arribar a l’Ajuntament el vam acompanyar a la sala on es feien les reunions sobre el poble (sala de plens Antoni Argilés).

Al començament ens vam asseure en rotllana i li vam fer diverses preguntes sobre el poble i les seves tradicions i també li vam fer propostes per millorar el poble.

Algunes de les preguntes eren:

Quines millores has vist al poble durant el llarg dels anys?, Quina és la festa de Vilanova de la Barca a la que va més gent?, etc.

Va ser entretingut i vam aprendre diverses coses sobre el poble.

MI MANUALIDAD

Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, la Gala ens ha presentat la manualitat de “NUBE ARCOIRIS” a la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

OUS DE PASQUA

Com a cloenda del darrer dia del trimestre, al llarg de la tarda, els nens i nenes d’educació Infantil hem buscat els ous de Pasqua que estaven amagats per l’escola i en trobar-los els hem repartit a la resta d’infants de l’escola.

Ha estat molt divertit!