ENTREVISTEM ALS PADRINS DE LA RESIDÈNCIA SANT ROC!

Seguint amb el nostre Projecte d’investigació sobre la història de la nostra escola i el nostre poble, avui els nens i nenes de cinquè hem anat a fer una entrevista als padrins i padrines que són de Vilanova de la Barca i actualment viuen a la residència Sant Roc.

Prèviament a l’aula hem preparat les preguntes de l’entrevista i hem fet grups per tal de distribuir-nos i entrevistar a les nou padrines que ens estaven esperant per explicar-nos els seus records, les seves vivències i les seves experiències de joventut.

Ha estat un moment molt emotiu, ens hem emocionat, hem rigut, alguna padrina ha plorat d’emoció i sobretot hem après molt d’elles i les seves experiències. Els hi hem mostrat molt respecte i afecte i hem passat un matí ple d’emocions on hem pogut descobrir moltes coses noves que no sabíem de la nostra escola i el nostre poble!

Moltes gràcies per compartir aquesta estona amb nosaltres!