MOLTA SORT JUDITH!

Aquesta setmana acomiadem a la Judith, aprenent d’educació Infantil que ens ha acompanyat durant tot aquest primer trimestre.

És per aquest motiu, que els i les alumnes d’educació Infantil li hem preparat una petita sorpresa en forma de regal, per fer-li saber que ens hem sentit molt a gust junt al seu costat i per desitjar-li molta sort!

Esperem que aviat ens puguem tornar a veure! Moltes gràcies per tot!

CANTEM A LA RESIDÈNCIA

Avui els nens i nenes de l’escola, a partir de Cicle Mitjà, hem anat a cantar a la Residència Sant Roc a cantar Nadales i a compartir amb els més grans un moment molt emotiu.

Ens ho hem passat molt bé i ens agrada molt poder compartir amb els padrins/es del poble aquests moments.

Esperem que passin unes molt Bones Festes!

EL PETIT PRÍNCEP

Avui, dimarts 17 de desembre, hem dut a terme la Festa de Nadal tot representant l’obra títulada “El Petit Príncep”.

Aquesta obra, treballada durant els primers mesos del curs, en ha aportat molts aprenentatges al temps que ens ha permès gaudir de les seves històries.

Esperem que hagueu gaudit tant com nosaltres amb la seva representació.

Moltes gràcies!