Seguim aprenent…

Bones a tothom, l’alumnat de Hogwarts segueix avançant amb els seus aprenentatges i durant aquests darrers dies hem realitzat diferents activitats en petit grup. Algunes d’aquestes ens les ha proposat la Minerva Macgonagall mitjançant les seves cartes.

Biologia i pocions: Si volem fer pocions, primer hem de saber quin ús en podem fer de les plantes que tenim al voltant. Així que,per parelles, hem elaborat una fitxa amb la informació d’una planta ( aloe vera, camamil.la, eucaliptus, …). I segon també hem de conèixer les pocions de Harry Potter i ho hem fet gràcies a un grup d’experts que han compartit amb nosaltres els seus coneixements.

A continuació i en petits grups, hem elaborat, a expressió escrita, la recepta de la seva poció, concretant el seu nom, els seus efectes, els ingredients i els passos per elaborar-la. Properament la classe es convertirà en una cuina- laboratori per poder comprovar si aquestes pocions tenen els efectes desitjats.

Astronomia i astrologia: Conèixer els planetes i les estrelles és interessant i una assignatura més que realitzen els alumnes de Hogwarts, així que durant unes sessions hem parlat del què sabem sobre el tema i amb les aportacions de diferents experts que tenim a l’aula i la visualització de diferents vídeos, hem ampliat els nostres coneixements.

A més i a partir de les dades dels diferents planetes, hem elaborat problemes matemàtics en petits grups, que després hem resolt els nostres companys i companyes.

Si voleu veure com hem anat treballant fins ara, podeu veure totes les fotos del projecte cliclant aquí.

Bon cap de setmana i fins la propera!!!