Documentació Preinscripcions

Documentació que cal enviar al correu de l’escola (a8060423@xtec.cat) si feu la preinscripció telemàtica (escanejada o amb foto). Si feu la preinscripció presencial, l’haureu de portar a l’escola:
– RESGUARD de la preinscripció que es genera si feu la preinscripció online.

– DOCUMENTACIÓ GENERAL (s’ha de presentar… Llegeix més»

Preinscripció 2020-21

DATES de la PREINSCRIPCIÓ: entre el 13 i el 22 de maig.
Les preinscripcions es faran de manera telemàtica sempre que sigui possible
Preinscripció telemàtica:
Documentació:

1. Utilitzar el formulari telemàtic, clica aquí. Amb molta paciència, potser el sistema està colapsat, àneu provant!
  2. Llegeix més»

Videoconferències de Grup-Classe

Aquesta setmana iniciem videoconferències amb els grups-classe, us recordem els horaris programats:

EI3 – DIMARTS 5 A LES 10:00

EI4 – DIMARTS 5  A LES 10:45

EI5A -DIJOUS 30 A LES 10:00

EI5B – DIJOUS 30 A LES 10:45

1r – DIJOUS 30 A LES 11:30

2n – DIMECRES 29 A LES 10:00

3rA – DIMECRES 29 A LES 11:15

3rB – DIMECRES 29 A LES 10:30

4t – DIMECRES 29 A LES 12:00

– DIMARTS 28 A LES 10:00

6èA – DIMARTS 28 A LES 10:30

6èB – DIMARTS 28 A LES 11:15

6èC -DIMARTS 28 A LES 12:00

L’aplicació que utilitzarem és el Google Meet, al següent enllaç trobareu els videotutorials per utilitzar-la.

Videotutorials Google Meet

Tanmateix, us informem que no es poden fer fotos ni gravar en línea. Gràcies per la vostra col·laboració!

Pla d’acció centres educatius

Engeguem el Pla d’acció de centres educatius en línia liderat pel Departament d’Educació.
El Consistori ofereix connectivitat i l’escola ordinadors per a les famílies que més ho necessiten.
#AjuntamentdePalafolls #PolicialocaldePalafolls i escoles JUNTS per donar continuïtat, en termes d’equitat i qualitat, al procés d’aprenentatge de l’alumnat.
#totaniràbé famílies🌈 Sempre al vostre costat💞

Decorem l’escola

La COMISSIÓ de DECORACIÓ de mares i pares de Mas Prats ens fan arribar una proposta molt interessant:
Demanen paraules, frases motivadores i positives, murals dels infants dibuixant els seus sentiments, les seves pors, alegries, tot el que han fet a casa, etc. per decorar l’escola quan tornem i puguem sentir-nos orgullosos d’haver superat aquesta crisis.

Us animeu??🎨🌈

ACORD entre el DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ i TELEVISIÓ de CATALUNYA

📺El canal SÚPER 3 difondrà els continguts pedagògics en espais com:
Una mà de contes, Dinàmiks, l’Infok, Manduka o Fish&Chips.
També ha creat al seu web un nou format digital “Avui aprenem”.

📻CATALUNYA RÀDIO farà difusió d’eines i accions telemàtiques adreçades als alumnes a través de les xarxes socials als espais “Adolescents iCat i iCat Kids”. També emetrà continguts educatius al programa “PopAp Escolar”, cada día a les 16:00h i en espais d’Icat FM.

Cartes amb Cor

CARTES AMB COR 💞

Bon dia MAS PRATS!!! ✨✨

Els HOSPITALS demanen als alumnes de tot Catalunya: dibuixos, cartes, poemes, vídeos,… 🎨🎥✏️ per donar i fer més suportable aquesta situació de tensió i angoixa que estan vivint.

Fem-ho possible 💪🏻

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Per fer això, necessiten una vegada més, com en tantes d’altres ocasions hem demostrat, l’ajuda i solidaritat de tots i cadascun dels centres educatius de Catalunya.

De moment, els Hospitals que ja han obert un mail són:

Hospital del Mar i l’Hospital Clínic de Barcelona

Els e-mails són els següents
• Hospital Clínic noesteusols@clinic.cat

• Hospital del Mar cartesquecuren@hospitaldelmar.cat

I recordeu #totaniràbé famílies 🌈. Estem al vostre costat 😘

#joentrenoacasa

BON DIA MAS PRATS!!! ✨🌞
Fomenten els HÀBITS SALUDABLES amb la creació d’un CANAL YOUTUBE de piEFcitos👯🏃🏼‍♀️🍓🥒🧑🏼‍🍳

En aquest trobareu diferents llistes de reproducció amb vídeos per practicar hàbits saludables. Aquesta proposta és tant pels alumnes com per les famílies ja que són activitats que poden fer tant nens i nenes com adults, de forma individualment o en família.

Us recomanem que us subscriviu al canal https://www.youtube.com/channel/UCPYVzZjcBuIeu48N_CSpAlQ?view_as=subscriber i mireu les llistes de reproducció. Us animeu??? 💪🏻😁

I pels que encara no heu vist les recomanacions de piEFcitos us aconsellem mirar aquesta presentació https://view.genial.ly/5e6b3a48eaeafb0fdd69315b

Una abraçada gran gran !!!

I recordeu ….#totsortiràbé 🌈