L’escola

L’Escola va ser creada com a escola de doble línia tot i que degut al creixement de la població infantil actualment hi ha cursos triplicats. El curs 2010-2011 van promocionar els primers alumnes que van cursar tota l’escolaritat a l’escola Mas Prats.

L’escola està  formada per dos edificis, un per infantil i un altre per primària, amb els seus respectius patis. Hi trobem diferents espais per realitzar activitats diverses: biblioteca, dos aules d’informàtica, aula de plàstica, aula de música, aula de llengua anglesa, sala de psicomotricitat, gimnàs, vestuaris, aules per treballar amb grups reduits… Als espais exteriors trobem un hort amb hivernacle, jardí de plantes aromàtiques, dues pistes de bàsquet i una de futbol, una tirolina i mobiliari lúdic.

Els nostres trets característics són escola inclusiva, oberta i participativa a tota la comunitat escolar, amb una línia pedagògica global, significativa i funcional.