AMPA

Junta directiva

L’Ampa té una junta directiva que s’encarrega de fer tot el treball diari, es reuneix cada primer dimarts de mes, al Punt d’Informació Juvenil (damunt del bar El Cafè), a les 21:30h. Són reunions obertes a tothom. Us animem a què vingueu a participar-hi.Un cop l’any, a començament del curs escolar, es convoca una Assemblea General, on es reuneixen tots els membres socis.

Ingressos

L’Ampa té dues fonts principals d’ingressos, una per la quota anual que abona cada soci a l’associació, que està fixada en 20 euros per família. (Pràcticament totes les famílies de l’escola son socis de l’AMPA). L’altre és per una subvenció anual de l’Ajuntament. També rebem altres subvencions destinades a fins en concret. La major part d’aquests ingressos es destinen directament a l’escola per compra de material escolar (Pissarres Digitals, ordinadors, mobiliari de pati, …)

Colaborem en les festes

L’Ampa colabora en l’organització de les festes de l’escola, concretament és l’encarregada de :

CASTANYADA Convidar a les castanyeres perquè vinguin a l’escola i comprar i torrar les castanyes.

NADAL Convidar als patges reials perquè vinguin a l’escola i amb un esmorzar als nens després de l’entrega de la carta. Donar de menjar al caga-tió, per tal que cagui un petit detall a cada alumne de l’escola.

CARNESTOLTES Preparar una xocolatada pels alumnes de l’escola i acompanyar i dinamitzar la Rua de Carnestoltes amb carrosses que porten els reis carnestoltes i la música per animar la festa.

FI DE CURS Es prepara una jornada lúdica el penúltim dia d’escola. S’organitzen jocs i entreteniments per als nens i se’ls convida a un esmorzar de fi de curs.