PiEFcitos us desitja Bon Nadal!

Els mestres i les mestres implicats en el projecte “El camino de piEFcitos” felicitem aquestes festes nadalenques amb un vídeo que uneix a les diverses escoles participants sota el mateix propòsit: Un estil de vida saludable i sostenible.

Resum del primer trimestre amb el projecte “El camí de piEFcitos”.

En acabar el primer trimestre dels curs 2019 – 2020, l’alumnat de l’escola Mas Prats després d’iniciar-se en el projecte “El camí de piEFcitos” amb els esmorzars saludables, l’activitat física en família i el reciclatge, ha aconseguit arribar a recórrer 2445,5 quilòmetres i hem passat per un total de nou províncies (Barcelona, Tarragona, Terol, Castelló, València, Illes Balears, Alacant, Múrcia i Almeria) aconseguint així la primera insígnia de “Turista”. De mica en mica aquests hàbits comencen a formar part del dia a dia entre els nens i les nenes de l’escola amb l’únic propòsit de fomentar un estil de vida saludable i sostenible. Ah! I també des de l’escola animem a practicar l’hàbit lector per tal d’ampliar coneixements, a més de sumar quilòmetres al nostre camí saludable!

A tall de resum les celebracions que a continuació es mencionen són sens dubte grans indicadors de les accions portades a terme al llarg del trimestre, que conjuntament s’han realitzat a tots els centres participants al projecte. Desitgem que les gaudiu tant o més com nosaltres les hem gaudit!

El passat tres de desembre l’alumnat de la SIEI de l’escola Mas Prats va participar, junt amb l’alumnat de l’IES Font del Ferro, d’aquesta jornada al Palauet de Palafolls. A més, també els nens i nenes d’Infantil i Primària es van sensibilitzar amb aquesta data.

Sota el lema Córrer és l’energia més saludable

Cada centre va proposar a l’alumnat córrer disset voltes (una volta per a cada objectiu de desenvolupament sostenible) al pati o pista esportiva de la seva escola. A l’escola Mas Prats va coincidir amb l’arribada del Tió i els nens i les nenes de Cicle Incial van sumar-se a aquesta proposta.
.

És ben sabut que l’Escola Mas Prats és una escola solidaria, i a més, aposta per l’aprenentatge Servei (ApS). Prova d’això són les seves aportacions a causes solidàries com ara amb la Fundació Spiribol o amb la Marató de TV3 que aquest any 2019 ha tractat les malalties minoritàries, val a dir que ha tingut una participació sense precedents a nivell de municipi, amb l’escola Les Ferreries i l’IES Font del Ferro que també s’hi han afegit.
I amb aquestes accions continuen sumant quilòmetres al projecte de piEFcitos, i segurament us esteu preguntant, com? Bé, doncs en comptabilitzar el total de dorsals que ha participat, sis-cents trenta-cinc! Ens ha permès fer un altre donació en concepte de quilòmetres solidaris, fet que ajudarà a altres centres a aconseguir les seves insígnies.

Esperem que el segon trimestre sigui tan emocionant com aquest primer, o més!

Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!

Bones vacances nadalenques i bon any 2020 ple de SALUT i ENERGIA!!

Ah! i no oblideu reciclar 😉