L’hort de l’escola

L’hort de 〽️as PRATS 🥬🍆🥦

El nostre hort és un dels trets més característics del centre .

Preparem el sòl, sembrem, reguem, treiem herbes, observem i collim els fruits que ens dóna la terra.

És un projecte que es porta a terme al llarg de tota l’escolarització de manera que cada curs conrea una verdura o hortalissa: enciam, bròquil, pèsols, meló, carbassó, espinacs, escarola, pastanagues, raves i patates en són un exemple 🥔🍠🫑🥬🥦🍆

Mitjançant l’hort es potencia de manera directa i real  el treball internivells i es posa en valor l’alimentació saludable i el cultiu ecològic.

Per portar a terme aquest gran PROJECTE d’escola es fa mitjançant diversos agents com la Comissió de famílies de l’hort, el grup impulsor de mestres i grups de treball d’alumnes que dinamitzen a la resta de grups del centre.

〽️as PRATS 💯

I tu, ets Mas PRATS? ✨