Eleccions consell escolar

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Ensenyament ha iniciat el procés bianual de renovació dels consells escolars amb la publicació de la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics.

La convocatòria per a la renovació dels membres del consell escolar és competència de la direcció del centre. Per tant, us adjunto informació sobre les funcions del consell escolar i us animo a presentar la vostra candidatura.

CALENDARI
Publicació del cens electoral: 5 de novembre. Lloc: Vestíbul de l’escola.

Possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals: entre el 6 i 9 de novembre.

Presentació de candidatures: fins el 16 de novembre.

Els pares i mares que estigueu interessats en presentar-vos al consell escolar, cal que presenteu la vostra candidatura per escrit a la secretaria entre el 5 i 16 de novembre per informar de la vostra candidatura.

Publicació de les candidatures: 20 de novembre.

Sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals: 14 de novembre a les 9:00 al vestíbul de l’escola.

Constitució de les meses electorals: 14 de novembre.

Votacions pares i mares de l`alumnat: 27 de novembre de 2018 de 16:00 a 18:00. Lloc: Vestíbul de l’escola.