Benvinguts al nou curs

“Pots escollir córrer sol o treballar en equip i arribar lluny ¿què decideixes?
Anar sol és més fàcil, no t’has de posar d’acord amb ningú; si la pifies la pifies sol, en equip us dic que és a altre preu; abans de començar a competir li has de guanyar a l’ego més gran de tots, que és el teu, has d’entendre que no sols està bé com tu ho fas, que hi ha altres camins, que si vas més ràpid que la resta és igual que si fossis el més lent de tots, que per ser escoltat primer has d’haver escoltat …no? I que per rebre un aplaudiment has d’estar colpejant les teves pròpies palmes; si no saps fer alguna cosa bona doncs et cridaran, et cridaran com fer-ho i si vas enrere t’emputjararan, t’emputjaran fins portar-te endavant i, si guanyes, t’apretaran tan fort que voldràs plorar perquè quan es juga en equip, es celebra en equip. (Pékerman, 2013).
JA ESTEM AQUÍ MAS PRATS!!!! AMB ENERGIA i AMB TOTA L’ESTIMA QUE ET MEREIXES!!!