6è C – Com hem escollit el nom de la classe.

Ja fa un parell de setmanes que tenim nom per a la nostra classe, volem explicar-vos com hem fet aquesta tria. Hem escollit un text de l’Óscar Medina que ho explica molt bé.

Per començar, cadascú va proposar un nom, argumentant què podíem aprendre sobre el tema. Per exemple, jo vaig proposar el nom dels Ecologistes.

Vam votar i van quedar cinc finalistes que eren: la Nasa, la Tecnologia, la Mitologia, els i les Ecologistes i les i els Turistes.

A continuació, es van fer grups segons el que havíem votat i es tractava de convèncer la resta de companys i companyes que votin el nom que tu proposaves. Finalment, cada grup va fer una exposició i es va fer la votació final.

Va guanyar els i les turistes encara que hem decidit que la classe serà “L’agència de viatges”, perquè així podem treballar diferents continguts. Ex: Volem treballar la Nasa, doncs fem el viatge a la Nasa i l’estudiem o podem fer un viatge al passat, etc.

Aquí podeu veure les presentacions que va fer cada grup: