Som aigua

Les nenes i els nens de 6è van fer una activitat en la qual es reflexionava sobre l’ús de l’aigua, la dificultat de l’accés a l’aigua en alguns països i la diferència entre aigua depurada i aigua potable. També van pensar maneres d’estalviar aigua amb… Llegeix més»

Marató de l’Estalvi Energètic

Aquest mes de febrer arrenca la 5a edició de la Marató l’Estalvi Energètic, amb la participació de la Generalitat de Catalunya. L’escola se suma per primera vegada a aquesta iniciativa. … Llegeix més»

Taller a l’institut Europa

Les nenes i els nens de 6è van anar a fer dos tallers a l’institut Europa. La temàtica comuna dels dos era la figura del Leonardo da Vinci. Basant-se en la seva obra van construir una gran cúpula amb peces de fusta en un dels… Llegeix més»

Dia Escolar de la No Violència i la Pau

Els nens i les nenes de primària han valorat les seves pròpies habilitats personals i socials i les delscompanys/es per poder triar mitjançant una votació el premi Nobel de la Pau.Aquí tenim els guanyadors.… Llegeix més»

Cada brossa al seu color 3r

Aquest trimestre treballarem el projecte de les plantes, que està relacionat amb el medi ambient. Aprofitant la temàtica, els nens i nenes de 3r han fet un taller a l’aula sobre el reciclatge.
Han gaudit fent uns jocs en els que havien de classificar la seva… Llegeix més»

Jardí Botànic 3r

Els alumnes de tercer hem anat de visita al Jardí Botànic de Barcelona. El Jardí Botànic es troba a la muntanya de Montjuïc. Aquest trimestre hem treballat a la classe el projecte de les plantes. Amb aquesta visita hem pogut observar i aprendre particularitats d’aquets… Llegeix més»

Musseu Picasso 2n

Els alumnes de segon seguim descobrint els artistes així que hem anat a fer un taller al Museu Picasso de Barcelona. Abans de començar l’activitat i per agafar forces hem pogut jugar una estona al Parc de la Ciutadella i hem dinant allà. Ens ho… Llegeix més»

Sortida de la Verema de 2n

Els alumnes de segon hem anat a St Martí Sarroca al Penedès, terra de vinyes, vins i caves.
Els monitors ens ha portat a passejar per les vinyes i ens han explicat curiositats que no coneixíem d’aquelles terres. Hem après moltes coses! Ja sabem que són… Llegeix més»

Pa amb tomàquet 2n

Els alumnes de segon hem fet una lectura sobre el pa amb tomàquet. Després de llegir-la ens ha agafat molta gana!!! Hem decidit preparar a la classe un bon pa amb tomàquet. Hem calculat quants tomàquets havíem de comprar si cadascú de nosaltres necessitava mig… Llegeix més»

Olisses

Els alumnes de sisè han vingut a presentar-nos el seu projecte sobre el reciclatge de l’oli i la importància de reciclar-ho bé!!
Ens han fet un experiment per observar què li passa al mar si li llencem l’oli brut de cuinar.
Ens han deixat un pòster a… Llegeix més»

Dones i Modernisme

Bon dia famílies,
el dia 24 d´octubre els nens i nenes de 6è vam anar al MNAC( Museu Nacional d´Art de Catalunya).Vam estar mirant els quadres de dones i Modernisme. Als grups de 6è ens van acompanyar durant la visita 2 noies, una per cada… Llegeix més»