Xocolatada solidària

1 de març de 2019
Enguany participarem en la campanya “XOCOLATADA SOLIDÀRIA“ organitzada per diferents entitats i associacions de lluita contra el càncer infantil i a benefici de l‘Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Hem pensat que la Xocolatada de Carnaval, el dia 1 de… Llegeix més»

Logotips

Els socis i sòcies de la Cooperativa Creativa P.T. hem triat  el  nostre  logotip fent votacions entre tots els logotips que havíem fet. Cadascun de nosaltres va votar un logotip. Finalment hem  triat  aquest.
Les alumnes de l’escola d’ arts Serra i Abella ens… Llegeix més»

Petites bestioles

El 30 de gener les classes de 5è A i B varem rebre la visita d’una educadora ambiental que ens va fer un taller per endinsar-nos en el món dels invertebrats. Vam aprendre moltes curiositats i característiques d’aquests animalons i a més, varem poder tocar… Llegeix més»

Celebració de la Pau

Avui els nens i nenes de cinquè ens han preparat la celebració del dia de la Pau i han elaborat un poema sobre els Refugiats, tema que estem treballant tota l’escola. Després d’escoltar el poema han repartit els premis de la Pau i tots… Llegeix més»

Creem el logotip de la cooperativa

El passat 10 de gener els alumnes de 4t del grau superior de disseny gràfic de l’Escola Superior d’Arts Serra i Abella van venir a la classe perdonar-nos idees de com realitzar el logotip per a la nostra cooperativa.
Ens van dividir en tres grups. Un… Llegeix més»

Ens divertim amb la ciència

Amb el nou curs hem començat també els nous tallers que ens ve a fer l’associació “Funbrain”. Aquest trimestre hem treballat l’electricitat. Primer en una sessió més teòrica i després en una altra sessió més pràctica on varem encendre una bombeta led amb una llimona… Llegeix més»

Museu d’història

El dimarts dia 7 vam anar al museu de Història de Catalunya. Ens vam disfressar de personatges, van passar per totes les èpoques i vam gaudir molt!

Robots a l’aula

Avui els alumnes de 5è A hem treballat amb tres tipus de robots diferents. Ha estat una tarda molt divertida i interessant, gràcies als tres companys que han portat i compartit els seus robots.

Can Calopa

Can Calopa és una masia del segle XVI. Està situada al Collserola. És la seu de la Cooperativa L’Olivera. Una cooperativa que treballa per a la integració en el món laboral de persones amb discapacitat.
Els nens i les nenes de 5è varen gaudir d’un dia… Llegeix més»

Les classes de 5è visiten el MMACA

El passat 18 d’octubre les classes de cinquè varen fer una sortida al Museu de les Matemàtiques de Catalunya, que es troba al parc de Can Mercader a Cornellà de Llobregat.
Van poder gaudir de dues activitats. Una era una gimcana pel parc en la qual havien d’ endevinar… Llegeix més»