Hola famílies,
com cada any, aquest passat divendres 31 d’octubre, vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada. Va ser un dia ple d’activitats, de les quals tots els alumnes van gaudir moltíssim.
A la classe dels Cantants, vam començar el dia explicant el conte de la Castanyera, per després passar a fer, pels mateixos infants, la seva dramatització (realment estan fets uns grans “teatrerus”). Seguidament, vam recitar el poema i vam cantar i ballar cançons de castanyada i tardor. Després del pati vam anar a veure com els castanyers i castanyeres (les famílies) estaven coent les castanyes per tota l’escola.
Ja a la tarda, vam iniciar la festa amb les actuacions dels infants d’Infantil i els de primer i segon de primària, que vam ballar les nostres danses. Per finalitzar, vam estar menjant les castanyes i ballant fins que va arribar l’hora de plegar.
Moltíssimes gràcies a totes aquelles famílies que vau poder col·laborar perquè aquest fos un gran dia.
Com sempre, vam poder gaudir “a tope” d’aquesta festa tan nostra: LA CASTANYADA.



