LA CLASSE DEL RECICLATGE

Els nens i nenes de cicle inicial ja tenim nom per l’aula: som la classe del reciclatge!

Després de conèixer el títol del projecte d’aquest curs “Transformem el món” vam estar parlant i fent una pluja d’idees sobre com ens podíem dir. En van sortir moltes! Els animals, les plantes, la natura… fins que se’ns va ocórrer la idea del reciclatge! On va a parar tota la brossa que recull el camió de les escombraries? Ho anirem descobrint ben aviat!

De moment, aquests primers dies del curs ens anem adaptant mica en mica. Ja hem escollit els càrrecs i entre tots i totes anem posant la classe a punt! El càrrec que més ens agrada és el del menú i els aniversaris. Fer servir la megafonia de l’escola és molt divertit!

Aquest curs tenim moltes ganes d’aprendre a llegir i escriure millor, sobretot amb la lletra d’impremta, que els de segon ja la dominem una mica!

També hem començat a treballar amb Innovamat i ens agraden molt els jocs que fem a l’aula.

Una de les millors estones del dia és l’estona del pati, perquè podem moure’ns lliurement i tenim molt de material per fer servir.