Consell escolar

El Consell Escolar és el màxim òrgan de govern del centre. Està format pel director, la cap d’estudis i la secretària del centre, cinc mestres representants del claustre d’escola, cinc representants de pares i mares, quatre elegits per votació i un en representació de l’Associació de les Famílies, un representant del personal d’administració i serveis i, finalment, un representant de l’Ajuntament.

Els pares representants al Consell Escolar tenen un correu electrònic per poder rebre totes les inquietuds que es generin a l’escola: conselllesvinyes@gmail.com

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Composició:

President: Lluís Salcedo

Cap d’estudis: Cristina Díaz

Secretària: Isabel Cano

PAS: Carmen Mulet

Representant de l’Ajuntament: Jordi Piñol

Mestres: Carme Tamarit, Montse Lluch, Emma Muriel, Neus Soldevila i Maria Escobedo

Representant de les famílies: Marta Amat, Ester Ferrer, Eduard Piera, Sònia Campos

Representant de l’AFA: Jesus Fincias

Funcions:

En els centres públics, la funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu de centre (PEC), la programació general, la gestió econòmica, etc.