SORTIDA A LA FONT DEL CUSCÓ

Com ja és tradicional a l’Escola Les Vinyes, els grups dels grans fem una sortida per acomiadar el segon trimestre i donar la benvinguda a la primavera, avui hem anat fins a la Font del Cuscó. Enguany hem acomplert tres activitats diferents al llarg de la sortida. Una d’aquestes activitats ha estat un joc de pistes en el que els nens i nenes havien de trobar unes paraules que, un cop arribats al nostre destí, han servit per completar un poema sobre el Penedès. Una segona activitat ha estat la recollida de brossa al llarg del trajecte, tot participant en el Programa Let’s Clean up Europe. És una acció comuna a tot Europa per a conscienciar de la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura. I per acabar, i abans de dinar, hem fet una activitat d’Artland amb els materials naturals que hem anat trobant per l’entorn. Ens ho hem passat molt bé i hem fet bona feina!

1. Fins Rousset

Segur que heu passat un dia genial a La Font del Cuscó!!!
    Em fa molta il·lusió veure les fotos, us reconec a quasi tot, i rememoro molts moments que hem viscut junts. La veritat és que us trobo a faltar, tant a vosaltres, alumnes, com a vosaltres mestres 😄😄
    Fins aviat i molta sort a tots i totes