FOC OFF

Enguany, les alumnes de 3r i 4t de Primària hem estat molt enfeinades. Fa uns dies, vam decidir el nom de la classe d’acord amb el projecte general d’escola que porta el nom de TRANSFORMEM EL MÓN. Aquest projecte, relacionat amb el desenvolupament dels ODS, va ser prou inspirador per decidir el nostre nom de la classe: FOC OFF. El nostre nom, FOC OFF, parteix de la campanya de prevenció d’incendis forestals que va realitzar la Generalitat a començament d’estiu. Aquesta campanya és un clam a la responsabilitat, ja que els tres anys consecutius de sequera, les altes temperatures i l’acumulació de biomassa als boscos augmenten el risc de patir incendis. Nosaltres volem aportar el nostre petit gra de sorra. Així que vam començar buscant informació sobre el tema i organitzant-la en un lapbook. Acabarem el treball fent una exposició i aportarem propostes de millora pel poble. Recordeu, a les imprudències FOC OFF i si veieu una columna de fum, truqueu al 112.