Consell d’Infants

Un 25 d’octubre, concretament del 2022, el Consell d’Infants de Sant Cugat Sesgarrigues, va proposar-nos tenir a la pàgina web de l’escola un espai propi i així fer una major difusió dels seus acords i actes. Nosaltres, encantats amb aquesta iniciativa, obrim aquest pàgina on podreu estar al corrent de tot el que decideixen les nenes i nens del poble a través dels seus representats.

15. Us fem arribar el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 16 d’abril a l’Espai Jove. Veureu que hi ha hagut un canvi de data per la pintada del mural. Aprofitem per informar-vos que la nova data per pintar el mural serà: Dissabte 25 de maig / De 17h a 20h aprox. / A la Zona Esportiva.

Resum sessió 16 abril SCS

14. Us fem arribar el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 19 de març a l’Espai Jove. Veureu que els infants estan convocats el proper 18 de maig per la tarda per pintar el mural de la zona esportiva. Esteu tots i totes convidades, així com la resta de veïns i veïnes que vulguin venir a fer un cop de mà!

Resum sessió 19 març 2024 SCS

13. Us fem arribar el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 20 de febrer a l’Espai Jove. Va ser una sessió molt profitosa, on van poder pactar amb el Joan Ramon, il·lustrador del mural que faran a la zona esportiva, com els agradaria que fos.

Resum sessió 20 febrer 2024 SCS

12. Us fem arribar el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 16 de gener a l’Espai Jove. Vam visitar la zona esportiva per mirar de definir a on els agradaria situar un cartell identificatiu de la zona esportiva.

Resum sessió 16 gener 2024 SCS

11. Bon any! Esperem que hagueu pogut gaudir d’unes bones festes i una bona entrada d’any. Us fem arribar el resum de la reunió del passat mes de desembre que us devíem.

Resum sessió 19 desembre 2023 SCS

10. Aquí teniu el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 14 de novembre a l’Espai Jove. Va ser una sessió molt interessant, on els infants van debatre sobre els drets dels infants, i van elaborar el seu manifest.

Resum sessió 14 nov 2023 SCS

9. Us fem arribar el resum de la reunió que el Consell d’Infants va celebrar el passat 17 d’octubre a l’Espai Jove. Va ser una sessió molt divertida que va servir per donar el tret d’inici del Consell d’enguany.

I aprofitem per recordar-vos que l’últim dia per fer la inscripció de les colònies previstes pel proper cap de setmana és aquest dijous 26 d’octubre.

Resum sessió 17 oct 2023 SCS

8. Us fem arribar el resum del plenari del passat 27 de juny, on les representants del Consell van presentar la feina feta i es va aprovar el nom per la zona esportiva municipal.

Donem per finalitzat un nou curs del Consell d’Infants, i des de l’equip dinamitzador volem agrair als infants i les seves famílies el seu compromís i participació. Comptem amb els representants que aquest curs han fet 5è pel curs vinent, sempre que vulguin, i a inici de curs farem el relleu de càrrecs amb el nou alumnat que farà 5è.

També acomiadem amb molt d’afecte a les representants que han fet 6è enguany, i queda pendent veure si podrien, i com, participar del Consell en un futur, sempre i quan vulguin, és clar. UNA ABRAÇADA GEGANT NOIES, BONA FEINA!!!!!

Resum PLE 23 juny 2023 SCS

7. S’apropa final de curs i els infants del municipi encara fan feina i treballant de valent pel poble. Us deixem a continuació com els hi va anar a l’última reunió.

Resum sessió 16 maig 2023 SCS

6. Passen les setmanes volant i ja no queda gaire d’aquest curs. Mentrestant, els infants del poble continuen treballant de valent i fent molt bona feina. Aquí podeu veure que van fer a l’última reunió. Genial!

Resum sessió 18 abril 2023 SCS

5. Voleu saber la proposta que els hi hem fet des de l’escola al Consell d’Infants? Doncs llegiu com els hi va anar a l’última reunió i que van fer una bona pila de feina. Endavant!

Resum sessió 21 febrer 2023 SCS

4. Ei! Ja ha començat l’any 2023 i la comissió d’infants continua treballant amb tots els seus projectes. Un d’ells és impulsar un procés participatiu per posar-li nom a la zona esportiva del poble. Entreu al següent enllaç i veureu tota la feina que estan fent.

Resum sessió 17 gener 2023 SCS

3. El consell d’infants ha fet la darrera reunió de l’any i ja tenen present com començaran el 2023. Llegeix el resum de la sessió i posa’t el dia!

Resum sessió 13 desembre 2022 SCS

2. A banda de fer una feina important pel municipi, sembla que s’ho passen molt bé les nenes i els nens de la comissió d’infants. I és que hi ha temps per tot, si no, que us ho expliquin. Aquí trobareu el resum de la segona sessió del consell i també de les colònies que van fer. Molt bona feina!

Resum sessió 15 novembre 2022 SCS

1. El consell ja ha posat fil a l’agulla. Podeu llegir-ho en el resum de la primera sessió.

Resum sessió 25 octubre 2022 SCS