PUZLES MUSICALS

A la classe de les Papallones de dia fem tota mena de jocs per a analitzar i interioritzar les característiques dels instruments i així establir similituds i diferències entre aquests. El joc d’avui ha consistit en un puzle, el qual ha recollit les diferents famílies d’instruments. D’aquesta manera, es pot treballar la música d’una forma globalitzadora i entretinguda, perquè així els nens i les nenes d’Educació Infantil puguin aprendre, alhora que gaudeixin.

De manera cooperativa, l’alumnat havia de trobar, entre diferents peces de puzle, els 4 instruments de la mateixa família, de manera que el puzle pogués ser completat. Una vegada format, han formulat diferents qüestions perquè l’alumnat pogués exterioritzar allò que ha percebut durant l’activitat. Així mateix, entre tots i totes, s’ha pogut vincular uns instruments amb uns altres i representar cadascun d’ells, de manera simbòlica.