Bon dia,
Us informem que el proper dilluns 29 de juny, a les 13.30 h, celebrarem el darrer Consell Escolar del curs.
Entre els punts de l’ordre del dia hi haurà l’aprovació de les memòries del curs 2025-2026 i la presentació dels resultats de les proves externes realitzades pel nostre alumnat. Aquestes proves ens permeten conèixer el nivell competencial dels alumnes en les àrees troncals i comparar els resultats amb els d’altres centres de Catalunya.
Us recordem que les sessions del Consell Escolar són obertes a tota la comunitat educativa. Les persones assistents poden presenciar la reunió, però no disposen de dret de veu ni de vot.
La sessió es durà a terme en format presencial.
Salutacions.


