LECTURA EN VEU ALTA AMB LA MERCÈ PONS

Aquesta setmana de Sant Jordi estem treballant la poesia. Els nens i nenes de quart hem preparat la lectura d’uns poemes del recull de poemes “Bestiari”.

Avui 20 d’abril hem fet un taller de lectura en veu alta amb l’actriu Mercè Pons. Cadascú de nosaltres hem pogut llegir el poema que vam escollir i preparar a classe. La Mercè ens ha dit què podíem millorar de la nostra lectura (l’entonació, estar tranquils, vocalitzar, llegir fort i a poc a poc, esperar que tothom ens escolti…).

Per finalitzar l’activitat hem pogut fer uns exercicis molt divertits per relaxar la mandíbula.

També hem aprofitat per llegir-li els poemes que hem preparat pels Jocs Florals. Ens ha felicitat per la feina feta i li han agradat molt!

Ens ha agradat molt escoltar com llegia la Mercè. Ho feia molt bé! Ens ha encantat tenir una actriu a la classe i ens agradaria tornar-ho a repetir.

Moltes gràcies Mercè per la teva visita i els teus consells!