DIADA DE SANT JORDI

Com cada any, malgrat les noves mesures de seguretat, a l’escola hem pogut celebrar la Diada de Sant Jordi.

Al matí, la parada de roses i punts de llibres ja ha quedat instal·lada a la plaça de l’església. Els alumnes de sisè són els encarregats, ja que la recaptació serà en benefici del viatge de final de curs.

Els alumnes de l’escola han assistit a la representació de la llegenda que han protagonitzat els alumnes de segon. De forma excepcional, ens hem trobat al matí per tal de respectar les distàncies i evitar aglomeracions. Enguany, la llegenda de Sant Jordi ha estat actualitzada a la nova situació de la pandèmia, curant al drac amb la vacuna contra la Covid-19. En acabar, hem fet la ballada de la sardana, El saltiró de la cardina, acompanyats per la Mª Àngels, que ahir dijous, ens va fer una classe recordatòria, juntament amb la Fina. Els agraïm moltíssim la seva participació per donar-nos a conèixer la dansa tradicional catalana.

A la tarda, a les 15:30 h, les famílies i gent del poble podeu anar a veure la llegenda a la plaça de l’església!!

Tot seguit, a l’escola, a les 16 h, obrirem les portes per iniciar la venda de llibres per part dels alumnes de sisè.

BONA DIADA DE SANT JORDI A TOTHOM!!