RESOLEM ELS GUANYADORS DE LA RIFA!

Hola, lectors!

Finalment, ha arribat el dia. Els alumnes de sisè hem resolt els guanyadors de la RIFA. Primer de tot volem donar les gràcies a tots els participants, i famílies que ho heu fet possible. Ha estat un projecte llarg, però estem molt feliços perquè hi ha hagut un gran volum de participació i hem pogut recaptar força per al nostre viatge de final de curs. Abans d’esmentar els números guanyadors, explicarem com hem resolt la rifa:

En primer lloc, hem escrit a la pissarra tots els números que es van vendre, per posteriorment, escriure els nombres a les paperetes i dipositar-los a “l’urna”. Com que teníem 16 lots, i volíem que fos totalment transparent, vam etiquetar a l’atzar cadascun d’ells.

Per últim, escollíem un lot qualsevol i trèiem una papereta de l’urna per a saber el seu guanyador. Vam fer fotografies i anotar tot el procés per tal que no hi hagués cap error. Un cop s’havien sortejat tots els lots, vam apuntar a la pissarra els números guanyadors, i vam buscar qui havia venut aquella tira.

Com que teníem apuntats els noms, telèfons i adreça de la persona a qui se li havia venut, vam decidir trucar per a donar la bona notícia. Tothom es va posar molt content, i nosaltres vam estar molt feliços, alguna de les entregues es van poder fer a l’escola, però d’altres s’han entregat a l’establiment on van tocar.

Finalment, els tresorers i secretaris de la cooperativa van procedir a contar els diners que s’havien recaptat, 545€!! Moltes gràcies a tots.

Números guanyadors:

Lot 1: 4.018 Lot 2: 4.027 Lot 3: 4.031 Lot 4: 4.161 Lot 5: 4.167